چه باید بکنید وقتی از Android به iPhone تغییر می کنید

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

چه باید بکنید وقتی از Android به iPhone تغییر می کنید

بازدید: 127
چه باید بکنید وقتی از Android به iPhone تغییر می کنید

 

استفاده از یک برنامه مهاجرت

 

در صورتی که شما ترجیح می دهید که راه را برای تغییر اطلاعات خود به خوبی سفارش ندهید، می توانید از ادارات یک برنامه حرکتی، به عنوان مثال، کپی داده های من رایگان یا AT & T Mobile Transfer استفاده کنید، به رغم این واقعیت که دسترسی برنامه های کاربردی با یک ملت شروع می شوند و سپس به آینده می روند. این نوع استفاده از ارتباطات شما، کتاب های تاریخ، عکس ها و ضبط ها را از طریق یک اتصال Wi-Fi مبادله می کند، بنابراین شما مجبور نیستید تلفن خود را به یک کامپیوتر متصل کنید.

 

به هر حال، قبل از شروع تمرکز بعدی، شما نیاز به یک عجله در مورد چه فرد کارآمد و کارآمد FERAS ANTONON در مورد گفت. شما فقط باید نرم افزار را بر روی دو تلفن دانلود کنید؛ آندروید و آی فون و پیروی از دستورالعمل ها.

 

دستورالعمل های گام به گام برای انتقال مخاطبین و اسناد مختلف

 

در میان روش راه اندازی، زمانی که شما شامل حساب های ایمیل شما نیاز به آی فون جدید خود را یا آی پد، شما همچنین می توانید اطلاعات مربوط به هر یک از حساب های ایمیل شامل آن، مخاطبین، جدول زمانی یا یادداشت ها را شامل می شود.

 

برای مثال، فیس بوک، توییتر و یا Weibo، شما می توانید از برنامه های این سیستم های معادل برای تبادل آنها با iPhone جدید خود استفاده کنید.

 

برای انجام این کار باید از PDA خود در برنامه خاصی که نیاز دارید وارد شوید و در تنظیمات برنامه و تنظیمات مخاطبین فعال شوید. همانطور که توسط اطلاعات از ژوئیه 2015 نشان داده شده، اپل فروخته 47،5 میلیون آی فون در سه ماهه که در ماه ژوئن به پایان رسید، 35٪ بیشتر از یک سال پیش. به عنوان مثال ممکن است درخواست iPad در حال کاهش باشد، 18٪ دقیقا سال قبل نیست. علاوه بر این، در این شانس که شما در یک iCloud ثبت کنید، با استفاده از ID اپل شما، می توانید مخاطبین را که در سند vcard ثبت کرده اید وارد کرده و آنها را در ابر قرار دهید.

 

برای انجام این کار از رایانه خود به http://www.icloud.com وارد شوید، با رکورد اپل خود وارد شوید و بر روی «مخاطبین» ضربه بزنید. بر روی نماد پایه سمت چپ ضربه بزنید که شبیه یک دکمه کوچک "Import vCard" در منو است.

 

هنگامی که شما آی فون جدید خود را روشن می کنید، جادوگر تنظیمات شما را قادر می سازد iCloud را بر روی گوشی خود وارد کنید. در این فرصت که شما از پیشرفت در روش راه اندازی اجتناب کردید، می توانید آن را به صورت فیزیکی از طریق تنظیمات یا تنظیمات> iCloud وارد کنید. با iCloud، شما همچنین می توانید از هر آی فون خود را هر گزارش هر کلمه، اکسل و یا پاورپوینت که در ابر ذخیره کرده اید را داشته باشید.

 

دستورالعمل برای انتقال عکسهای شما

 

همه با هم از دست دادن عکس ها و ضبط های تلفن Android خود شما باید آنها را به آیفون یا iPad جدید خود را با استفاده از یک برنامه یا یک کامپیوتر با iTunes مبادله کنید. شما برنامه های مختلف اطلاعات حرکت را در Apple App Store و در فروشگاه Google Play با توجه به کشور خود خواهید کشید.

 

با وجود برنامه های اطلاعات حرکت عمومی که در بالا ذکر شده است، عکس های دیگری نیز وجود دارد، مثلا PhotoSync. از سوی دیگر، شما می توانید تصاویر خود را به iTunes با استفاده از یک مک یا کامپیوتر به اشتراک بگذارید. برای این، ابتدا باید تصاویر خود را از تلفن Android خود به کامپیوتر خود منتقل کنید و سپس آنها را با iTunes هماهنگ کنید.

 

Mehedi Hasan یک بلاگر مستقل و یک مشتری اختصاصی اوبونتو از 12 سال اخیر است. من سعی کرده و از بسیاری از سیستم عامل های مبتنی بر لینوکس استفاده کرده ام از اوبونتو، لینوکس نعنا، فدورا، آرچ لینوکس، مانجورو، دبیان و خیلی بیشتر.

 

 

این مطلب در تاریخ: یکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 9:46 منتشر شده است
برچسب ها : ,,,,
نظرات(2)

نظرات

این نظر توسط نمایندگی زیمنس در تاریخ 1397/10/30 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

نمایندگی زیمنس گفته:

شکلک
پاسخ : خیلی ممنون

این نظر توسط نمایندگی زیمنس در تاریخ 1397/10/30 و 10:10 دقیقه ارسال شده است

نمایندگی زیمنس گفته:

مفید بود ممنون
پاسخ : ممنون از نظرتون


کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 2
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 5
بازدید دیروز بازدید دیروز : 2
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 3
آي پي ديروز آي پي ديروز : 1
بازدید هفته بازدید هفته : 5
بازدید ماه بازدید ماه : 155
بازدید سال بازدید سال : 689
بازدید کلی بازدید کلی : 3,844

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.137.185.180
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403